اطلاعات ضروری سفر ارمنستان
موضوعات داغ

سفر هوایی به ارمنستان 

پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) تا فرودگاه ایروان (فرودگاه زوارتنوتس)

سفر هوایی به ارمنستان

پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) تا فرودگاه ایروان (فرودگاه زوارتنوتس) تقریبا یک ساعت و ده دقیقه طول میکشد.

دفتر هواپیمایی آسمان و ماهان در ایروان
خیابان نعلبندیان ،پلاک ۱۹
تلفن:۰۰۳۷۴۱۰۲۳۱۸۴۸

سامانه پیامک 30005100 اطلاعات پرواز فرودگاه امام خمینی: اطلاع از آخرین وضعیت پرواز با کد 09633

مقررات مسافرین هنگام خروج از کشور

كالاهایی كه مسافرین می توانند با خود از كشور خارج نمایند.

  • مسافرین خروجی اعم از ایرانی یا خارجی می توانند علاوه بر وسایل سفر و لوازم شخصی كالاهای ایرانی به هر میزان و كالاهای غیر ایرانی را تامعادل ارزش 80 دلار با خود از كشور خارج نمایند به شرطی كه هر دو گروه كالا جنبه تجاری پیدا نكنند.
  • خروج ارز خارجی به همراه هر نفر مسافر تا میزان 5000 دلار و یا معادل آن به ارزهای دیگر بلامانع است.خروج بیش از سقف تعیین شده منوط به ارائه اظهارنامه ارزی و یا اعلامیه بانكی مربوط توسط مسافر خواهد بود.خروج وجه نقد در قالب چك و یا چك های مسافری بانكی بلامانع است.
  • خروج پول ایرانی به همراه مسافر حداكثر تا سقف 5 میلیون ریال می باشد. خروج فرش دستباف به همراه مسافر تا سقف 20 متر مربع مجاز بوده و محدودیتی از نظر تعداد قطعات فرش در سقف متراژ ذكر شده وجود نخواهد داشت.
  • خروج زیورآلات همراه مسافر حداكثر تا میزان 150 گرم از انواع مصنوعات طلا مجاز است
  • خروج مصنوعات ظروف نقره به عنوان هدیه و سوغات توسط مسافر داكثر تا میزان 3 كیلو گرم مجاز می باشد. مشروط بر اینكه اشیای مذكور در زمره آثار فرهنگی و تاریخی نباشد.
  • خروج انواع خشكبار به همراه مسافر به اندازه هر گذرنامه 10 كیلوگرم و زعفران به ازای هر گذرنامه 100 گرم مجاز می باشد.
  • خروج یك كیلوگرم خاویار مهمور به مهر و پلمپ شركت شیلات و قبض خرید فروشگاه شیلات بلامانع است
  • خروج آثار تصویری و محصولات فرهنگی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجاز است.
  • خروج حیوانات و پرندگان اهلی منوط به اخذ مجوز از سازمان دامپزشكی و خروج حیوانات و پرندگان وحشی منوط به اخذ مجوز از سازمان محیط زیست می باشد.
  • مسافرینی كه دارای اضافه بار وسایل و لوازم همراه هستند می توانند جهت كاهش مشكلات حمل و هزینه های مربوط از چند روز مانده به پرواز با در دست داشتن گذرنامه و بلیط قطعی شده به دایره فریت گمرك مراجعه و تشریفات ارسال آن را انجام دهند.
  • یادآوری این نكته ضروری است كه كالای همراه مسافرین خروجی مشمول هیچگونه حقوق و عوارض گمركی نمی گردد ، مبالغ و هزینه های دریافتی از سوی شرك های حمل از مسافر مقوله ای جدا از گمرک می باشد.

تلفن تماس به صورت شبانه روزی جهت اطلاع از قوانین و اطلاعات پرواز های فرودگاه بین المللی امام خمینی: 51007974 ، 51007973، 51007521

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا