ارمنستان
موضوعات داغ

صومعه گغارد ارمنستان

کلیسای گغارد ارمنستان

صومعه گغارد ارمنستان

صومعه گغارد در 10 کیلومتری گارنی قرار دارد . آن در حدود قرن چهارم تأسیس شده است.اما تاریخ بنای فعلی به قرنهای دوازدهم و سیزدهم بر می گردد.بر طبق افسانه باستانی ، سرنیزه افسانه ای که در مسیح فرو رفته است به کلیسای گغارت آورده شده است.

کلیسای گغارد و معبد گارنی از مکان های دیدنی هستند ، که بیشتر از همه بازدید می شوند هر دو در نزدیکی ایروان قرار دارند. در حین سفر به این بناهای یادبود باستانی ، خیلی چیزهای دیدنی وجود دارند. یکی از آنها خود جاده است ، که با چشم انداز و طبیعت حیرت انگیزی احاطه شده است. جاده گارنی و کلیسای گغارت یکی از زیباترین جاده های ارمنستان است.

مجموعه کلیسای گغارد خیلی چیزهای دیدنی دارد . حجره های تراشیده شده از کوه جالب ترین آنها هستند این حجره های تراشیده شده ، با آکوستیک باور نکردنی خود معروف هستند. شما دیوارهای خاچ کارهای ( صلیب تراشیده شده از سنگ ) حیرت انگیزی را در قسمت بیرونی دیوارهای دیر حفر شده ، خواهید دید . همچنین شما می توانید داخل کلیسای جامع اصلی که در سال 1215 ساخته شده است ، شمع روشن کنید.

هنگامی که در کلیسای گغارد هستید روبانهای گره زده شده بر روی درختهای اطراف رودخانه و صخره های با اثرات خون قربانی شده ها را ملاحظه می کنید . روبانهای گره زده شده نمایانگر آرزوها هستند . صخره های مخصوص قربانی وقتی که شخصی گوسفند یا مرغی برای قربانی کردن می آورد ، مورد استفاده قرار می گیرد.این ها سنت های مسیحی نیستند آنها به دوران باستان بر می گردند . وقتی که ارامنه تحت تأثیر ایرانیان و دین زرتشتیان قرار داشتند.

ما مطمئن هستیم که شما با زیبایی طبیعت اطراف متحیر می شوید.

 

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا