ارمنستانسفرنامه ارمنستان
موضوعات داغ

بازار ورنیساج (ورنیساژ) ایروان ارمنستان

بازار ورنیساژ یا ورنیساج در منوی لغوی به زبان فرانسه به معنی Vernissage  پوشش شیشه ای

بازار ورنیساج (ورنیساژ) ایروان ارمنستان

بازار ورنیساژ یا ورنیساج در منوی لغوی به زبان فرانسه به معنی Vernissage  پوشش شیشه ای و از کلمه برای نگارخانه ها برای پیش نمایش یا نمایش خصوصی هم استفاده می شود. به هر حال این بازار محل فروش فرش گلیم ظروف کریستال کتاب های قدیمی و مرجع و وسایل قدیمی نقره جات صنایع دستی  و ساز های بادی و سیمی سنتی که ساخته دست استادان ارمنی می باشد کار بر روی چوب که برای بعضی از علاقه مندان به تخته نرد و شطرنج شما می توانید زیبا ترین محکم ترین و نفیس ترین تخته نرد و شطرنج را از این بازار خریداری کنید.

در این بازار در بخش دیگر وسایل پزشکی که شاید برای شما جالب باشد بفروش می رسد مواد شیمیایی خاص به همراه بعضی از وسایل پزشکی قدیمی بروش می رسد ، در گوشه دیگر این  بازار یه محوطه کوچک محل فروش سگ و حیوانات خانگی می باشد با توجه به کوچک بودن محوطه حیوانات خسته و کلافه در قفس برای فروش قرار دارند.

در ورودی بازار از سمت میدان هراپارک یا همان جمهوری نقره جات زیبا و سرویس های نقره به فروش می رسد که بعضی ها به حروف ارمنی در آورده شدند و بعضی ها بسیار زیبا هستند در این قسمت علاوه بر زیورآلات نقره وسایل نقره دیگه مانند ظروف نقره  نیز بفروشم یرسد که طرفداران خاص خود را  دارد. در کل بازار ورنیساژ یک بازار محلی بسیار جذاب می باشد که رونق خوبی در فصل تابستان دارد.

 

 
 

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا