هتل های ارمنستان
موضوعات داغ

هتل آنی‌ پلازا ارمنستان

اطلاعات کامل هتل آنی پلازا در شهر ایروان ، Ani Plaza Hotel

هتل آنی‌ پلازا ارمنستان

Hotel Ani Plaza

هتل آنی‌ در ۲۹ نوابر سال ۱۹۷۰ احداث و نام گذاری شده است و تحت نظر و حمایت اتحادیه جماهیر شوروی به فعالیت می‌‌پرداخت . پس از گذشت زمان اصلاحات بزرگ در کشور و اعلام استقلال یافتن جمهوری ارمنستان، هتل آنی‌ در سال ۱۹۹۸ توسط بخش سرمایه گذاری آنی‌ مربوط به یک تاجر ارمنی آمریکایی به بخش خصوصی واگذار شد. این هتل کاملا دوباره سازی و تعمیر شد و به عنوانه یک هتل ۴ ستاره( گواهینامه کیفیت أان۴، تحت لیسانس وزارت توسعه اقتصاد و بازرگانی جمهوری ارمنستان) به نام تجاری “آنی‌ پلازا هتل” در ۲۰ سپتامبر سال ۱۹۹۹، شروع به فعالیت کرد.

هتل آنی پلازا متعهد به ارائه بالاترین کیفیت از مهمان نوازی به مهمانان است مهمامتنانی که دنیا برای بازدید ارمنستان این هتل را انتخاب می کنند واین مکان را هتل منتخب خود می دانند آنی پلازا افتخار می داند که با بکار گیری حرفه ای ترین افراد متخصص ورعایت استاندارد جهانی خدمات مهمان نوازی در جهت تامین نیاز مشتریان خود تلاش می نماید.

موقعیت: تقاطع خیابان سایت نوا و آبوویان ، مرکز شهر

امكانات هتل

عمومی و سرویس

هتل آنی‌ پلازا امکانات و سالن‌های امروزی را مربوط به برنامه‌ها و جشن‌های رسمی‌، جلسات، کنفرانس‌ها ، سخنرانیها و بسیاری موارد دیگر را برای حداکثر ۴۰۰ نفر، ارائه می‌کند. این هتل همچنین امکاناتی از قبیل بوفه‌های شام و نهار و نوشیدنی‌ را سازماندهی می‌کند. مرکز تجاری هتل ، استخر شنا ، سونا، سالن و امکانات ورزشی ،سالن آرایش و زیبایی‌ ، صندوق امانات ،آسانسور / بالابرر ، مستخدمین چند زبانه ، صرافی و بسیاری دیگر همیشه در خدمت مسافران گرامی‌ می‌باشد.

اتاق:

هتل آنی پلازا 239 اتاق راحت اقتصادی (Economy)، کلاس تجاری (Business) و سوئیت. که چشم انداز بزرگ از ایروان و کوه آرارات دارا می باشند، اتاقهای غیر سیگاری ها در دسترس هستند.

ساعت ورود: 14:00(ظهر) ساعت خروج: 12:00 ظهر

تهویه هوا ، تلویزیون در اتاق، مینی بار، ماهواره، آینه زیبایی، تلفن کنار تخت ، سشوار ، حمام با دوش، پنجره های عایق صدا، اتصال به اینترنت رایگان

تخت اضافه:فقط در اتاقهای تجاری (Business) امکان پذیر است.

ویدیو تبلیغاتی هتل آنی پلازا ارمنستان 

 

 

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا