هتل های ارمنستان
موضوعات داغ

هتل آویا ترانس ارمنستان

قیمت هتل آویا ترانس ایروان ارمنستان - Aviatrans Hotel Yerevan

هتل آویا ترانس ارمنستان

اگر قصد سفر به ارمنستان دارید، چه برای تفریح چه برای تجارت، هتل آویا ترانس واقع در خیابان آبوویان، آماده پذیرائی از شما می‌‌باشد. خیابان آبویان مرکز تاریخی‌ شهرایروان و یکی‌ از قدیمی‌‌ترین و شناخته شده ترین خیابان‌های پایتخت میباشد.

هتل آویا ترانس از معدود هتل هایی در ارمنستان میباشد که در آن شما نزدیک به تمامی مکان‌های مهم، تفریحی و تاریخی باستانی ارمنستان میباشید.این هتل مکانی بسیار جذّاب و آرامش بخش میباشد که بسیاری از مهمانان در نامه‌های خود از آن راضی‌ بوده و اعلام کرده اند که از اسکان در این هتل بسیار خشنوند بوده اند.

موقعیت: خیابان آبووبیان ، شماره 4 (مرکز شهر)

امكانات هتل:

عمومی و سرویس:

رستوران با غذاهای ارمنی و اروپایی ، کافی‌ شاپ ۲۴ ساعته ، مرکز تجاری ۲۴ ساعته ، دسترسی‌ به اینترنت در اتاق ها ، اینترنت پر سرعت در لابی هتل ، خدمات تبدیل ارز ، خشکشویی ، فروشگاه تهیه هدایا ، خدمات کرایه اتومبیل ، خدمات ۲۴ سات اتاق ، حمل و نقل از فرودگاه به هتل و از هتل به فرودگاه ، پارکینگ ، خدمات امنیتی ۲۴ ساعته ، تخفیف برای کودکان ،صندوق امانات .

اتاق:

هتل دارای ۵۵ اتاق راحت با این مشخصات میباشد: اتاق تک نفره معمولی‌، اتاق دو نفر معمولی‌ ، اتاق خانوادگی معمولی‌، اتاق تک نفره لوکس، اتاق دو نفره لوکس و اتاق خانوادگی لوکس و مجلل. ویژگی‌ آشکار همه اتاق‌ها راحتی‌، فضای مناسب و زیبائی میباشد.اتاق ها لوکس و مجلل در سال ۲۰۰۶ بازسازی شده اند و نسبت به اتاق‌های دیگر راحت تر و زیباتر میباشند.

سیستم تهویه ، خنک کننده و گرم کننده ، تلویزیون مجهز به ماهواره ، پرده ها و فرش‌های نسوز ، تلفن بین‌المللی ، رادیو و دسترسی‌ به اینترنت ، یخچال و آشپزخانه کوچک ، دستگاه امنیتی در برابر آتش سوزی ، حمام با امکانات کامل ،برق ۲۲۰ ولتاژ.

ساعت ورود: 14:00(ظهر)

ساعت خروج: 12:00 ظهر

تخت اضافه: امکان پذیر است.

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا