هتل های ارمنستان
موضوعات داغ

هتل آکواتک ارمنستان

اطلاعات کامل درباره هتل آکواتک ارمنستان ایروان Hotel Aquatek

هتل آکواتک ارمنستان Aquatek

این هتل در ایروان ارمنستان قرار دارد که دارای یک پارک آبی سر پوشیده با امکانات کامل می باشد. پارک آب آکواتک  که شامل استخرهای شنا ، سرسره های آبی و امکانات ورزشی و بدنسازی می باشد این هتل از مرکز شهر فقط 5 دقیقه با ماشین فاصله دارد در ضمن رستوران و غذاخوری های زیادی در این هتل موجود می باشد و شما به راحتی می توانید از امکانات این هتل استفاده کنید.

هتل  آکواتک کاملاً درست در فاصله کوتاهی از پارک آبی دنیای آب ایروان در نزدیکی زیبای پارک طبیعت  واقع شده است. هتل پارک آبی سرپوشیده خود را ارائه می دهد که در قیمت اتاق گنجانده شده است. این هتل دارای یک استخر خصوصی در فضای باز است. اتاقهای بزرگ و رنگارنگ در Aquatek Resort and SPA شامل تلویزیون و تهویه مطبوع و دارای بالکن با چشم انداز به پارک آبی است.

همه دارای مینی بار و حمام اختصاصیمی باشند. هر روز صبح یک صبحانه به سبک ارمنی در Aquatek Resort و SPA سرو می شود و رستوران ها و کافه های زیادی در مجموعه پارک آبی وجود دارد. سرویس اتاق نیز موجود است. امکانات اسپا در Aquatek Resort و SPA شامل حمام ترکی است. میهمانان می توانند از مرکز آبگرم ، پارک آبی و سالن بدنسازی استفاده کنند. بدون صدای ترافیکی و آلودگی هوا در جایی که سمفونی آب با رنگ های طبیعت آمیخته می شود.

امکانات هتل آکواتک ریزورت اند اسپا

رستوران خشکشویی ، گاو صندوق  ، سشوار ، استخر سرپوشیده

امکانات هتل:

رستوران ،خدمات 24 ساعته در اتاق ، کافی شاپ ،آسانسور ، خشکشویی ، گاو صندوق ، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای ، سشوار ، پارکینگ

امکانات ورزشی و تفریحی :
استخر سرباز ، استخر سرپوشیده ، سونا ، پارک آبی ، ماساژ ، باشگاه بدنسازی ، بیلیارد ،خدمات اینترنت ،اینترنت وای فای رایگان

شماره مشاوره تماس و رزرو هتل: 09333266688 whatsapp

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا