هتل های ارمنستان
موضوعات داغ

هتل سیل ارمنستان

Sil Hotel

هتل سیل ارمنستان

اگر برای کار و یا تفریح به ارمنستان آمده اید ، هتل سیل امکانات فوق‌العاده و غیر قابل مقایسه‌ای برای پذیرایی از شما فراهم ساخته است. این هتل راحت و کوچک دارای ۲۵ اتاق میباشد که همگی‌ نمونه هستند. هتل سیل در مرکز شهر ،خیابان تیگران متس شمارهٔ ۲۰، در یکی‌ از تاریخی‌ترین مناطق شهر قرار دارد.راحتی مکان و زیبایی اتاق‌ها ، راحتی‌ و آرامش را برای شما فراهم می‌کند.مسئولین هتل اطلاعات لازم منطقه، مراکز خرید و تفریحی و مناطق جذّاب در نزدیکی‌ هتل را در اختیار شما میگذارند. هتل امکانات لازم را برای تفریح و راحتی‌ مهمانان تامین می‌کند. و بسیار خوشحال می‌شویم که پیشنهاد‌ها و انتقادها خود را با مسولین هتل در میان بگذارید.

امكانات هتل:

عمومی و سرویس:

۶ طبقه، ۲۵ اتاق ، کافی‌ شاپ ، پارکینگ ، جایگاه روزنامه ، خدمات کارت‌های اعتباری ، رستوران و غذاهای آماده ، خدمات پزشکی‌
موقعیت: خیابان تیگران متس ، شمارهٔ 20 (مرکز شهر)

اتاق:

هتل سیل ۲۵ اتاق جداگانه با وسایل و تزئین شده را به صورت ۵ اتاق تک نفره، ۱۱ اتاق دو نفره، ۴ سوئیت و ۴ اتاق لوکس خانوادگی ، در اختیار مهمانان میگذارد. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته در هنگام شب و حتی نیمه شب به مهمانان گرامی‌ خدمات میدهد. امکان فکس و کپی‌ همیشه در دسترس میباشد.

تلویزیون و ماهواره ، تلفن ، میز کار ، اوتو و امکانات اتوکشی ، خشک شویی ، حمل و نقل به فرودگاه ، مرکز تجاری، خدمات پست ، تاکسیرانی ، بلیت وسایل نقلیه عمومی‌ ، کرایه اتومبیل

ساعت ورود: 14:00(ظهر) ساعت خروج: 12:00 ظهر

تخت اضافه: امکان پذیر است.

 

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا