هتل های ارمنستان
موضوعات داغ

هتل متروپل ارمنستان

اطلاعات کامل هتل متروپل در شهر ایروان، ارمنستان Hotel Metropol

هتل متروپل ارمنستان

 

هتل متروپل در مرکز ایروان ، پایتخت ارمنستان قرار گرفته است ، فقط با چند دقیقه فاصله از میدان جمهوری و کسب و کار و مراکزفرهنگی ایروان (ارمنستان). این چهره با شکوه کوه آرارات و منظره پایین دره تنگ هرازدان منظره شگفت انگیزی از را برای هتل ایجاد می کنند.هتل دقیقن در میان معروف ترین نشانهای موجود در ایروان، از جمله کلیسای سنت Sargis، موزه پاراجانف، و سایتتاریخی بزرگقلعه ای که در حال حاضر آرارات براندی که کارخانه شراب ودکا وکونیاک با موزه معروف خود و در سمت دیگر کارخانه نوی قرار گرفته است .

این مجموع با اتاق های پر زرق و برق آن (70 اتاق و در مجموع از جمله سوئیت) با سطح بالایی از خدمات است ، هتل متروپلایروان در واقع می تواند به عنوان یکی از بهترین هتلها در ایروان نامبرد. هتل متروپل فراهم کننده انواع خدمات رایگان به مهمانانخود از جمله صبحانه بوفه رایگان، دسترسی آزاد به استخر سرپوشیده …. است.

موقعیت: خیابان ماشتوس ، شماره 2/2 (مرکز شهر)

امكانات هتل:

عمومی و سرویس:

خدمات لباسشوئی / خشکشوئی ، پارکینگ ، دستگاه خودپرداز ، خدمات همراهی ، سالن کنفرانس ، رستوران ، نوار متفرقه ،استخر ، سونا ، بدنسازی ، استخر ، یک میز پذیرایی 24 ساعت ، خدمات 24 ساعت اتاق ، جعبه امن در پذیرش و در اتاق ،آشکارسازهای دود ، حمام بخار فنلاندی ، سالن بدنسازی ، مغازه کادو فروشی ، مغازه خرده فروشی ، اینترنت پر سرعت.

اتاق:

این هتل در مجموع دارای 70 اتاق می باشد که امکانات قید شده را دارا می باشند.

تهویه مطبوع مجزا ، تخته اتو ، تلویزیون ، مینی بار، ماهواره ، آینه زیبایی ، جعبه امن ، تلفن کنار تخت، سشوار ، حمام با وان حمام ودوش، پنجره های عایق صدا ، اینترنت پر سرعت ، رادیو / ساعت با زنگ هشدار .

ساعت ورود: از 9:00(صبح) تا 12:00 (ظهر)

ساعت خروج: از 12:00 (ظهر) تا 3:00 (ظهر)

تخت اضافه: امکان پذیر است.

ویدیو تبلیغاتی هتل متروپل ارمنستان

 

 

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا