هتل های ارمنستان
موضوعات داغ

هتل نایری ارمنستان

اطلاعات کامل هتل نایری در شهر ایروان، ارمنستان Bomo Nairi Hotel

هتل نایری ارمنستان

هتل نایری در منطقه نورک ماراش Nork Marash و با فاصله 5 دقیقه تا مرکز شهر ایروان قرار دارد ،  هتل نایری در نورک ماراش ، یکی از زیباترین و آرام ترین مناطق ایروان واقع شده است. این ترکیب نادر به همراه مهمان نوازی هتل نایری را به گزینه ای ایده آل برای مسافران تجاری و تفریحی تبدیل کرده است. فاصله هتل تا فرودگاه 35 دقیقه با ماشین است و برای رسیدن به مرکز شهر 10 دقیقه طول می کشد.

امکانات هتل:

تهویه مطبوع ، کانالهای تلویزیونی محلی و ماهواره ای در اماکن عمومی ، آسانسور ، محل پارکینگ ، سالن کنفرانس ، مخزن نقدی.

تعداد اتاق های هتل نایری 116 عدد می باشد:

یک نفره ، دو نفره ، دو نفره ، لوکس و سوئیت جونیور. همه اتاقها دارای تهویه مطبوع ، سالن ورودی ، اتاق خواب ، حمام ، کابین دوش ، سینک ظرفشویی ، توالت ، سشوار ، کانالهای تلویزیونی محلی و ماهواره ای ، تلفن ، آینه ، میز قهوه ، کمد ، صندلی صندلی.

امکانات رفاهی هتل نایری:

Wi-Fi رایگان
پارکینگ
قهوه ساز و چای ساز رایگان با انواع چای و قهوه ، آب در هر سوئیت جونیور. رستوران “نایری” از ارائه غذاهای سنتی ارمنی و بین المللی از ساعت 12 صبح تا 11 شب لذت می برد. بار لابی. محیطی راحت ، انتخاب زیاد کوکتل و نوشیدنی از ساعت 12 صبح تا 11 شب. سالن های پذیرایی و جلسات با ظرفیت حداکثر 70 نفر برای هر نوع رویدادی ایده آل است. تجهیزات به روز

امکانات تجاری

خدمات خشکشویی 24 ساعته
سرویس اتاق از 7 صبح تا 11 شب در دسترس است.
دستگاه خودپرداز
صبحانه از ساعت 07:30 صبح تا 11:00 صبح در رستوران “نایری” در دسترس است
تحویل و ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست امکان پذیر است

 

 

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا