هتل های ارمنستان
موضوعات داغ

هتل والنسیا ارمنستان

اطلاعات کامل درباره هتل والنسیا ارمنستان valensia hotel yerevan

هتل والنسیا ارمنستان

تنها در هتل و مجموع والنسیا شما میتوانید از ترکیب بهترین خدمات و زیبایی و تجمل لذت ببریید.

هتل در گوشه یی زیبا از شهر قرار دارد( ۲۵ کیلومتر از فرودگاه) و شاهکری است از زیبایی و راحتی همراه و ظاهر شیک و مدرن اروپایی.تنها هتلی است با خانه‌های کوچک ویلایی و یک شهر کوچک با کلبه‌های زیبا در میان گلها و درختان را برای شما ، به تصویر میکشد ، شما از چشم انداز بسیار مهیج لذت میبرید و همین طور مکان “ دنیای آبی ” که سرگرمی بسیار زیبا و هیجان انگیزی است که شما با اسکن در این هتل می‌‌توانید از آن لذت ببرید.

در خیابنهای کوچک این هتل، شما مسافران را مشغول قدم زدن در زمان سپیده دم و یا رفتن به رستوران برای میل کردن صبحانه خوشمزه، مشاهده می‌کنید. آبشری کاهگلی ز دل‌ تپه‌ها بیرون می‌‌آید در نزدیکی‌ سوییت‌های دیپلماتیک شما را متعجب خواهد ساخت. با نشستن در نزدیکی‌ باغ و گوش کردن به صدای دلنشین برخورد آب بر روی سنگ‌ها ، تمامی مشغولیت روزانه را فراموش می‌کنید و خاطره‌های خوش زندگی‌ را مرور خواهید کرد هتل والنسیا در بهترین مکان برای استراحت و تفریح بنا شده است.

به هر مسافر بلیت مجّانی مکان تفریحی “ پارک آبی ” تعلق می‌گیرد و هر کدام از مهمانان شانس این رااه دارند که از دنیای بینظیر آب لذت ببرند . و همینطور در هر عصر نمایش زنده با همکاری هنرمندان کشور اوقات فراغت شما را لذت بخش خواهد کرد.

موقعیت: خیابان میاسنیکییان شماره 40 7کیلومتر تا مرکز شهر

امكانات هتل:

عمومی و سرویس:

تبدیل پول و عرض ، فروشگاه هدایا ، تخت اضافه و تخت کوچک برای کودکان ، آرایشگاه ، مرکز تجاری ، رستوران “maatador”, کافی‌ شاپ “oasis “, سالن پذیرائی و مهمانی “kaarmen” خدمات اتاق ۲۴ ساعته ، خدمات نگهبانی و امنیتی ، صندوق امانات ، خشک شویی ، دنیای آب .

اتاق:

راحتی‌ و آرامش بخشی محیط در اتاق‌ها به مانند یک خانه برای شما لذت بخش است. تمام ۵۸ اتاق به صورت زیبا مبله شده و به شما آسایش و آرامش یک منزل در کامل تجلل را میدهد. تمام اینها در کنار مهمان نوازی سنًتی ارمنی، اقامت شما رااه فراموش نشدنی‌ میسازد.

تهویه هوا ، گرم کننده و خنک کننده ، تلفن بین مللی ، تلویزیون و ماهواره ، سشوار، مینی بار ، آشپزخانه کوچک

ساعت ورود: 14:00(ظهر) ساعت خروج: 12:00 ظهر

تخت اضافه: امکان پذیر است.

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا