ارمنستان

پارک هامالیر ارمنستان

پارک هامالیر
این پارک در ایروان واقع شده و یک استادیوم بزرگ در قسمت ورودی این پارک قرار دارد که محل برگزاری مسابقات و جشن های دولتی و کنسرت ها می باشد در پشت این سالن یادبود کشتار ارامنه قرار دارد که در زیرزمین این محل یادبود یک موزه هم در مورد کشتار ارامنه وجود دارد.روی تپه‌ای در پارك تسیتسرناكابرد بنای یادبود قربانیان كشتار دسته جمعی قرار گرفته است همه ساله در ۲۴ آوریل هزاران نفر از ارمنیان در این محل جمع می‌شوند تا به این قربانیان ادای احترام كنند.

Tsitsernakaberd زیزرناکابرت  تیتر ناکابرت (به ارمنی: Ծիծեռնակաբերդ، تلفظ: zi-zer-na-ka-bert) نام بنای یادبودی است که به یادبود کشته‌شدگان ارمنی به‌دست ترک‌های عثمانی که در سال ۱۹۱۵ میلادی روی داد ساخته شده است. این بنا بر فراز دره هرازدان در شهر ایروان پایتخت ارمنستان قرار دارد و در سال ۱۹۶۵ به فراخور پنجاهمین سالگرد نسل‌کشی ارمنی‌ها بر پا شد.

 

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا