اطلاعات ضروری سفر ارمنستانخدمات آریام تور ارمنستان
موضوعات داغ

کرایه ماشین از مرز تا ایروان چقدر است؟

کرایه ماشین دربست از مرز ایران تا ایروان

آنچه باید در مورد کرایه ماشین از نوردوز تا ایروان بدانید! + شرایط و قیمت

کرایه ماشین دربست از مرز تا ایروان چقدر است؟ کرایه ون از مرز تا ایروان چطور؟ با توجه به عدم نیاز به روادید برای سفر به ارمنستان، این کشور به مقصدی محبوب در بین گردشگران ایرانی تبدیل شده است. همچنین می‌ توان گفت کشور ارمنستان نسبت به سایر مقاصد سفر خارجی، از لحاظ اقتصادی نیز برای ایرانیان مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر است. از طرفی فاصله آن با کشور ما به‌ قدری نزدیک بوده که به‌ آسانی می‌ توان از راه زمینی نیز این سفر را انجام داد. در این مسیر می‌توانید فاصله مرز تا شهر زیبای ایروان را از ماشین‌ های اجاره‌ ای استفاده کنید. اما چگونه؟

اگر قصد سفر به این کشور زیبا را دارید؛ در این مقاله از آریام تور همراه ما باشید تا به بررسی اجاره ماشین از مرز نوردوز تا ایروان بپردازیم.

کرایه ماشین از مرز تا ایروان

برای رزرو تاکسی از مرز لطفا با این شماره هماهنگ بفرمایید:    09333266688 whatsapp

مسیر زمینی ایران تا ایروان چگونه است؟

به طور کلی کسانی که قصد دارند از طریق سفر زمینی به ارمنستان بروند، باید از مرز نوردوز بگذرند. برای گذر از این مرز نیز باید قوانین و مقررات خاصی را رعایت کرده و مدارک لازم برای خروج از کشور را به مأموران مربوطه ارائه دهید. سپس می‌ توانید با کرایه ماشین دربست از مرز تا ایروان را طی گذر از مناطق دیدنی بسیاری طی کنید.

همان‌ طور که می‌ دانید؛ مرز نوردوز در استان آذربایجان شرقی قرار گرفته ؛ بنابراین برای سفر زمینی به ارمنستان از هر نقطه ایران که هستید، باید ابتدا خود را به این استان رسانده و با عبور از مرز نوردوز خود را به ایروان برسانید. اگر از شهر تهران این مسیر را در نظر بگیرید، باید با طی مسافت حدود 600 کیلومتر به شهر تبریز بروید. سپس مسافت 130 کیلومتری تبریز به جلفا و مسافت 60 کیلومتری جلفا تا سیه‌رود را طی کنید تا در نهایت پس از 20 کیلومتر به مرز نوردوز برسید.

کرایه ماشین دربست از مرز ایران تا ایروان

برای رزرو تاکسی از مرز لطفا با این شماره هماهنگ بفرمایید:    09333266688 whatsapp

آیا اجاره ماشین از مرز نوردوز ارمنستان تا ایروان امکان‌پذیر است؟

اگر تصمیم به سفر زمینی به ارمنستان گرفته باشید، قطعا این سؤال ذهن شما را به خودش مشغول خواهد کرد. در پاسخ به این سؤال باید گفت که بله؛ شما می‌ توانید با  کرایه اتوبوس از مرز نوردوز تا ایروان بروید. برای این منظور برخی افراد اقدام به کرایه خودرو از شرکت یا مؤسسات معتبر کرده تا در سفر به ایروان دچار مشکل نشوند.

البته اگر برای روز‌های شلوغ و پر مسافر مانند ایام عید نوروز، قصد سفر به ارمنستان را دارید؛ بهتر است از چندین روز قبل برای رزرو ماشین اجاره‌ ای مورد نظر خود اقدام کنید تا در موعد مسافرت مشکلی از این بابت نداشته باشید.

برای کرایه ماشین از مرز تا ایروان چه‌کار کنیم؟

تا این جای متن، متوجه شدید که برای رسیدن به ایروان باید از مرز نوردوز عبور کنید. یکی از روش‌ هایی که می‌ توانید برای طی مسافت مرز تا شهر ایروان از آن استفاده کنید، اجاره ماشین است. پیشنهاد می‌ شود برای کرایه ماشین دربست از مرز تا ایروان ابتدا به مؤسسات معتبر که در زمینه کرایه خودرو فعالیت می‌ کنند، و اکثر راننده ها هم مرز نشین در کشور ارمنستان هستند در انتخاب ماشین و راننده دقت بفرمایید حتما باید یک شخصی با راننده در تماس باشد و بتواند سرویس درستی در اختیار شما قرار دهد تا سفر آرام و خوبی در طول مسیر داشته باشید.

به این نکته توجه داشته باشید که باید تاریخ و زمان حرکت به سمت مرز، تعداد نفرات و مقدار وسایل همراه را به شرکت و فرد کرایه کننده خودرو اطلاع دهید تا مسول کرایه خودرو بتواند ماشین درستی را  برای شما ارسال کند. از آنجا که مسیر مرز تا ایروان طولانی و کوهستانی می باشد و مدت زمان سفر هم زیاد است حتما باید ماشین راحتی را کرایه کنید تا در خستگی جاده و راه شما را از لذت روزهای آینده که در ارمنستان هستید اذیت نکند.

نرخ کرایه ماشین از نوردوز تا ایروان چقدر است؟

به طور کلی قیمت کرایه ماشین از مرز نوردوز  تا ایروان یا هزینه کرایه ون از مرز تا ایروان به عوامل مختلفی بستگی دارد. این معیار‌ها عبارت‌اند از:

  • در ابتدا می‌ توان گفت نوع ماشین مورد کرایه در قیمت نهایی تأثیرگذار است، به‌ عنوان‌ مثال هر چه تعداد نفرات و سرنشین ها در خودرو بیشتر باشد، طبیعتا باید هزینه بیشتری نیز پرداخت کنید. و نوع خودرو نیز تغییر می کند. برای مثال سواری یا سدان برای سه الی چهار نفر ، میتسوبیشی برای 6 نفر  و ون ها از 9 الی 12 نفر و مینی بوس های بنز مدل جدید و مجهز تا 18 نفر گنجایش دارد.
  • بسته نوع سوخت مصرفی و مدل ماشین هم کرایه متغیر می باشد بعضی از خودروها دوگانه سوز هستند بعضی ها دیزل و اکثرا بنزینی که شرایط تعیین کننده قیمت می باشند.

 کرایه ماشین دربست از مرز نوردوز ایران تا شهر ایروان در زمان های مختلف بسته به ترافیک مسافر متفاوت می باشد تغییرات قیمتی در زمستان به دلیل شناور بودن قیمت بنزین و گران شدن قیمت بنزین به دلیل هزینه راه اضافه تر در زمستان برای ترابری سوخت گران تر می باشد در زمان هایی مثل عید نوروز یا تابستان در زمان هایی که برنامه های ورزشی یا کنسرت در ارمنستان باشد به دلیل ترافیک بالای مسافر قیمت ها بالا می رود.

برای رزرو تاکسی از مرز لطفا با این شماره هماهنگ بفرمایید:    09333266688 whatsapp

سؤالات متداول

برای کرایه ماشین از نوردوز تا ایروان به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام کرایه ماشین دربست از مرز تا ایروان، دقت داشته باشید چه نوع ماشینی کرایه می کنید نوع سوخت و مدل ماشینی که قصد کرایه دارید به چه صورت است.

نرخ کرایه ماشین از مرز ارمنستان تا ایروان چقدر است؟

به طور کلی نرخ کرایه ماشین از مرز تا ایروان به عوامل مختلفی مانند نوع ماشین، نوع مصرف سوخت بنزین گاز و یا گازوئیل  تعداد نفرات و سرنشین و تاریخ رزرو بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت کرایه ماشین مرز تا ایروان با ما در آریام تور در تماس باشید.

برای اجاره آپارتمان در ارمنستان با مادر تماس باشید.09333266688 whatsapp

و در آخر

همان‌ طور که در متن مقاله مطالعه کردید؛ یکی از راه‌ های اقتصادی سفر به کشور ارمنستان، از راه زمینی است. برای این منظور شما باید خود را به نقطه مرزی بین دو کشور ایران و ارمنستان یعنی مرز نوردوز برسانید. از آنجا نیز می‌ توانید با کرایه یک وسیله نقلیه مناسب خود را به شهر ایروان برسانید. البته کرایه ماشین دربست از مرز تا ایروان شرایط و قوانین خاص خود را دارد که باید آنها را در نظر داشته باشید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود، برای اجاره ماشین از مرز ارمنستان تا ایروان،  در انتخاب نوع ماشین و نحوه پرداخت کرایه دقت فراوان داشته باشید تا زمانی که به مرز رسیدید، دغدغه‌ ای در این مورد نداشته باشید.

شما می‌توانید برای کرایه سواری ، ون ، مینی بوس و اتوبوساز مرز تا ایروان، با کارشناسان آریام تور تماس بگیرید و حتما یک هفته تا سه روز قبل حرکت هماهنگ بفرمایید. اگر سؤالی در مورد کرایه ماشین از مرز تا ایروان دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این متن به شما برای کاهش هزینه‌ های سفر به ارمنستان کمک کند. آیا شما تابه‌حال ماشین برای رفتن به ایروان اجاره کرده‌اید؟

برای رزرو تاکسی از مرز لطفا با این شماره هماهنگ بفرمایید:    09333266688 whatsapp

امتیاز کاربران: 4.06 ( 7 رای)

گرد آورنده
کرایه ماشین از مرز تا ایروان
منبع
آریام تور
مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا