اخبار ارمنستاناطلاعات ضروری سفر ارمنستان
موضوعات داغ

آسان شدن سفر با خودرو شخصی به ارمنستان

تشریفات گمرکی خروج موقت خودرو در گمرک نوردوز

آسان شدن سفر با خودرو شخصی به ارمنستان

تشریفات گمرکی خروج موقت خودرو در گمرک نوردوز

تشریفات گمرکی خروج موقت خودرو در گمرک نوردوز مجاز اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، گمرک ایران اعلام کرد : مسافرانی که قصد دارند با خودرو شخصی به ارمنستان سفر کنند می‌توانند تشریفات خروج موقت خودروی خود را در نقطه صفر مرزی و در گمرک نوردوز انجام دهند.

مدارک لازم برای مجوز خروج موقت خودروی سواری و کامیون(کاپوتاژ) شامل سند مالکیت خودرو وسند راهور، کارت خودرو، کارت ملی و شناسنامه است.

خودروهای سواری بالای بیست سال که حالت عتیقه پیدا می‌کند ، باید برای خروج از کشور مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مبنی بر بلامانع بودن دریافت کنند.

تسهیل سفر اتباع ایرانی به ارمنستان و همچنین آسان ‌تر شدن ورود گردشگران ارمنستانی به ایران در اجرای توافق‌نامه همکاری‌های متقابل گمرکی صورت می‌گیرد که پیش از این به امضای رئیس کل گمرک ایران و طرف ارمنستانی رسیده بود.

قبل از این اقدام با هدف توسعه گردشگری، گمرک ایران جهت سهولت در رفت و آمد گردشگران ارمنستانی به کشورمان نرخ تضمین ورود موقت خودرو را از این کشور به کمتر از 90 دلار کاهش داد.

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا