ارمنستانسفرنامه ارمنستان
موضوعات داغ

باشگاه گلف آرارات ارمنستان

باشگاه گلف آرارات Ararat Valley country club

باشگاه گلف آرارات Ararat Valley country club

باشگاه گلف آرارات، تفریحی که شما را به ارمنستان می کشاند

در بهار سال 1998 میلادی واهان هونانیان (Vahagn Hovnanyan) در طول سفر خود به ارمنستان ایده ی تاسیس یک باشگاه گلف به ذهنش رسید و در سال 2000 میلادی بر روی یک قطعه زمین احاطه شده توسط آرارات پر شکوه و کوهستان آراگاتس و آرا کوه شروع به ساخت باشگاه گلف آرارات کرد .

با هدف توسعه گلف در ارمنستان به کار خود ادامه داد و در سال 2005 فعالیت ساخت وساز به اتمام رسیده و برای اولین بار در ارمنستان امکان بازی در یک نوع ورزش اشرافی برای ارمنیان و گردشگران کشور ارمنستان فراهم شد و باشگاه گلف آرارات به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان تبدیل شد.

در کنار زمین گلف وسیع ای مرکزتفریحی، 18 زمین مینی گلف وجود دارد و از امکانات دیگر باشگاه گلف آرارات به وجود دو زمین تنیس، زمین فوتبال، زمین بسکتبال، زمین والیبال و استخر های شنا، رستوران و غیره می توان اشاره کرد.

با فراهم کردن این امکانات جدید به باشگاه گلف آرارات این به مجموعه باشگاه دره آرارات تغییر نام داد.

در ارمنستان تنها جایی که امکانات لازم برای ورزش گلف وجود دارد باشگاه گلف آرارت است که اولین و بهترین زمین گلف قفقاز است به شما تجهیزات ورزشی مورد نیاز را نیز می دهد.

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا