ارمنستانسفرنامه ارمنستان
موضوعات داغ

سینما مسکو ایروان ارمنستان

سینما مسکو ایروان ( Մոսկվա կինոթատրոն ( Moscow kinotatron

یکی دیگر از جاهای دیدنی جذاب ایروان
سینما مسکو

Москва  кинотеатр , Ереван

سینما مسکو ایروان ( Մոսկվա կինոթատրոն ( Moscow kinotatron

کینو مسکوا یکی دیگر از مکان های دیدنی ارمنستان است که بزرگترین سالن سینما در ایروان پایتخت ارمنستان می‌باشد و در میدان شارل آزناوور، در خیابان آبوویان شماره 18 واقع شده است.
با معماری فوق العاده زیبا و وجود مجسمه های خاصی که طراحی های جالبی دارند و همینطور زمین شطرنج بزرگی که در آنجا ساخته شده است مکانی به یاد ماندنی برای گردشگران است.

این سینما در مکان کلیسای سنت پل و پطر، که در دهه ۱۹۳۰ میلادی توسط مقامات شوروی تخریب شد بنا شده است در سال ۲۰۱۰ میلادی پیشنهاد شد که سینما تخریب شود و کلیسا دوباره ساخته شود.
جشنواره بین‌المللی فیلم زردآلوی طلایی GAIFF از سال ۲۰۰۴ میلادی هر ساله دراین سینما در ایروان برگزار می‌شود .

در سال ۲۰۰۱ میلادی، نام میدان جلوی سینما به شارل آزناوور به عنوان بخشی از جشن‌های ۱۰مین سالگرد استقلال ارمنستان تغییر کرد .

فیلم هایی که در سینما مسکو ایروان به روی پرده می رود اکثرا ارمنی، روسی و انگلیسی است که این مورد شانس لذت بردن از تماشای فیلم ها را برای ایرانیان کم می کند ولی باز هم به تجربه اش می ارزد.

Москва кинотеатр, Ереван
سینما مسکو!

 

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا