ارمنستان
موضوعات داغ

کاسکاد هزار پله ارمنستان Cascade

کاسکاد (Cascade) که به معنی آبشارهای کوچک می باشد

کاسکاد هزار پله ارمنستان (Cascade)

کاسکاد (Cascade) که به معنی آبشارهای کوچک می باشد و ایرانی ها در ارمنستان آن را به نام هزار پله به خاطر پله های زیادی که دارد می شناسند و در کنار این مجموعه مجسمه های برنزی و سنگی زیبایی وجود دارد و اطراف این مجموعه فواره های و آب نما های زیبای وجود دارد که با باغچه های زیبایی که در اطراف این فواراه ها و مجسمه ها وجود داردکه زیبایی خاصی به این مجموعه می دهد در کنار این پله ها برای کسانی که توانایی بالا رفتن از پله ها را ندارند پله برقی وجود دارد که تا ساعت 11 شب کار می کنند . و لازم به ذکر است که در هر طبقه به صورت مجزا مجسمه . باغچه وجود دارد و در بالای این مجموعه شما می توانید نمای زیبایی از شهر ایروان و سالن اپرا را هم داشته باشید.

جدیدا در ساختمان این مجموعه، موزه جدیدی افتتاح شده است که این مجموعه شامل از آبگینه های زیبا که شامل از شیشه هایی که به صورت بسیار زیبایی فرم داده شده اند موجود می باشند و حتی در کنار آن شما می توانید یکسری از این آبگینه ها را خریداری کنید.

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا