خدمات آریام تور ارمنستان

 آزمون سیسکو، آزمون مایکروسافت در ارمنستان

 آزمون سیسکو، آزمون مایکروسافت در ارمنستان

آزمون های تخصصی شبکه، مایکروسافت و سیسکو بدون تحریم در کشور ارمنستان

شرکت مایکروسافت دوره های آموزشی را برگزار میکند که طی آن دانشجویان در رشته های دلخواه می توانند به کسب دانش در تکنولوژی های مایکروسافت بپردازند. این دوره های آموزشی شامل رشته های بسیاری می باشد، برای مثال میتوان به دوره های MCSE طراح سیستم و شبکه ها MCSA مدیر سیستم و شبکه ها و… اشاره نمود.

دانشجویان پس از طی این دوره ها در آزمون های این دوره ها شرکت می کنند و در صورت کسب نمره ی قبولی مدارک خود را تحویل می گیرند و از این پس به عنوان یک مهندس تایید شده از طرف مایکروسافت شناخته میشوند که در اصطلاح به آن مهندس مایکروسافت هم می گویند.

افرادی که در این آزمون ها قبول شوند در واقع یک گام بزرگ به سمت کار در شرکت مایکروسافت برداشته اند، خیلی از افرادی که استعداد خود را در زمینه ی مورد نظر نشان داده اند به راحتی جذب شرکت مایکروسافت شده اند.

موارد آزمون عبارتند از:

Exchange Server 2007
Exchange Server 2010
Hyper-V
.NET 2.0
.NET 3.5
.NET 4
SharePoint
SQL Server 2005
SQL Server 2008
MOS-Office 2003
MCAS-Office 2007
MOS-Office 2010
Windows Server 2003
Windows Server 2008
Windows 7
Vista
MCITP
MCPD
MCDST
MCSA
MCSA Messaging
MCSA security
MCSE
MCSE Messaging
MCSE security
MCTS
MCP
MCDBA
MCAD-VB
MCAD-C#
MCSD-VB
MCSD-C#

مزایای مدارک سیسکو و مایکروسافت:

  • دریافت مدرک بین المللی و سیسکو مایکروسافت certificate & transcript
  • دریافت کارت شناسایی سیسکو و مایکروسافت wallet card
  • دریافت Pin مخصوص سیسکو و مایکروسافت حاوی لوگوی مدرک مربوطه lapel pin
  • امکان استفاده از لوگوی مایکروسافت
  • امکان دستیابی به اطلاعات مربوط به محصولات از طریق وب سایت MCP در مایکروسافت با اعطایAccount خاص .
  • عضویت در وب سایت MSDN online که اجازه دستیابی به بهترین منابع تکنیکی ، ارتباط با جامعه MCP و دسترسی به منابع و سرویسهای با ارزشی را به دارنده آن می دهد .
  • دعوت به سمینارها ، جلسات آموزش تکنیکی و رویدادهای خاص شرکت های سیسکو و مایکروسافت.
  • اشتراک OnLine مجله Microsoft Certified Professional Magazine Online

آزمون های سیسکو (cisco systems exams) :

CCNA _ CCNP _ CCSP _ CCVP _ CCIP _ CCIE

Certification Path
Entry
Associate
Professional
Expert
Routing & Switching
CCENT
CCNA
CCNP
CCIE
Design
CCENT
CCNA\CCDA
CCDP
CCDE
Security
CCENT
CCNA Security
CCSP
CCIE Security
Service Provider
CCENT
CCNA
CCIP
CCIE SP
Storage Networking
CCENT
CCNA
CCNP
CCIE SN
Voice
CCENT
CCNA Voice
CCVP
CCIE Voice
Wireless
CCENT
CCNA Wireless
none
CCIE Wireless
CCNA Certification

( CCNA ) تایید توانایی نصب، پیکربندی، عمل، بررسی مشکلات و متوسط اندازه مسیر روشن و شبکه ها ، از جمله پیاده سازی و تایید از اتصال به سایت های از راه دور در شبکه گسترده می باشد.
CCNA – برنامه درسی شامل تعدیل اساسی از تهدیدهای امنیتی، آشنایی با مفاهیم شبکه های بی سیم و اصطلاحات ، و عملکرد مبتنی بر مهارت است.
( CCNP ) تائید توانایی برنامه ریزی، پیاده سازی، بررسی و عیب یابی شبکه های محلی ومناطق سرمایه گذاری گسترده وکار مشارکتی با متخصصان در مورد امنیت پیشرفته،صدا،بی سیم و راه حل های ویدئو است.
صدور گواهینامه ( CCNP ) برای کسانی مناسب است که با حداقل یک سال تجربه در زمینه شبکه برای پیشبرد مهارت های خود وکار به طور مستقل در راه حل های شبکه پیچیده آماده هستند.
پس از دریافت ( CCNP ) مهارت های مورد نیاز در نقش های سازمانی مانند تکنسین شبکه، مهندس سیستم ویا مهندس شبکه دارا می باشند.

CCIE Certification

هیچ پیش شرط رسمی برای صدور گواهینامه ( CCIE ) وجود ندارد. گواهی نامه های حرفه ای و یا دوره های آموزشی دیگری لازم نیست. در عوض کاندیدا می بایست در مرحله اول امتحان کتبی را با موفقیت بگذراند تا اجازه امتحان آزمایشگاهی را داشته باشد.

از کاندیدای امتحان انتظار میرود قبل از درک مفاهیم و نقشهای موجود در امتحان بین 3 تا 5 سال تجربه کاری مربوطه قبل از اقدام برای گواهینامه را گذرانده باشند.

گام اول: امتحان کتبی(مسیر یابی و سوئیچنگ)

شما باید ظرف دو ساعت آزمون مدرک تحصیلی را بنویسید. این آزمون شامل مفاهیم شبکه و برخی از تجهیزات استکه پیش زمینه امتحان آزمایشگاه بوده و در صورت قبلی در این مرحله امکان امتحان آزمایشگاه موجود است.

گام دوم: امتحان آزمایشگاه(مسیر یابی و سوئیچنگ)

امتحان آزمایشگاه هشت ساعت بوده وشما می توانید توانایی خود را در پیکر بندی تجهیزات واقعی وعیب یابی شبکه در وضیعت تست بهنگام بسنجید. شما می توانید امتحان آزمایشگاه تا 18 ماه پس از امتحان کتبی انجام دهید و در صورتی که شما موفق به دریافت نمره مورد نظر نگردید تا 3 سال پس از امتحان کتبی میتوانید نسبت به انجام مجدد امتحان آزمایشگاه اقدام نمائید و در غیر این صورت می بایست امتحان کتبی را دوباره انجام دهید.

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا