رستوران های ارمنستان
موضوعات داغ

رستوران پروانا ارمنستان

اطلاعات کامل در مورد رستوران پروانا ایروان ارمنستان Parvana» Restaurant Complex

رستوران پروانا ارمنستان

رستوران پروانا ایروان

رستوران پروانه ارمنستان

اطلاعات خود رستوران پروانا

رستوران پروانا در سال 2006 با هدف ایجاد یک مکان دنج بی نظیر برای سازماندهی و برگزاری استراحت خانوادگی در ایروان تاسیس شد ، جایی که خوشمزه ترین و بهترین غذاهای ارمنی و اروپایی توسط بهترین آشپزها تهیه شده است ، در حال حاضر اجرای موسیقی سنتی و برنامه های نمایشی ارمنی و بین المللی در محیط رستوران اجرا می شود.

رستوران پروانا تا سال 2006 فقط میزبان بخش تابستانه رستوران بود که در سال 2009 بخش زمستانه رستوران را افتتاح نمود مجتمع بزرگ سرپوشیده با امکانات و طراحی داخلی زیبا ، در مدت این 16 سال رستوران فراز و نشیب های زیادی را داشته است.

 

اطلاعات و تجربیات شخصی از رستوران پروانا ایروان 

رستوران پروانا یکی از رستوران های در حاشیه شهر و در دره هرازدارن شهر ایروان واقع شده این رستوران با توجه به مشکلاتی که در قبل از کرونا و اوج رونق بازار با ایرانی ها داشت و ما هم مکررا در خود سایت و کامنت های گویا در سایت اعلام کرده بودیم که رفتن به این رستوران تا تغییر ندادن رویه این رستوران برای اعتبار و شخصیت خود ما خوب نخواهد بود.

جدیدا بعد از ورود تعداد زیادی از توریست های ایرانی و دیدن رونق بازار مدیریت این مجموعه تغییر در سرویس دهی و برخورد خود را در رویه پذیرایی از توریست ها را قرار داده و اینکه ما هم از دوستان ارمنی خود جویای این موضوع شدیم و دوستان گفتند بله به خاطر رکورد بازار و کرونا نیاز مبرم به مشتری و پذیرایی از آنها را دارند از این از منوی اجباری خبری نیست بی احترامی نداشته اند.

در کل این رستوران محیط قوی و خوبی برای گذراندن یک شب خوب را ندارد و ضمنا در صورتی که دوستان نظرات غیر از نوشته های جدید ما دارند اعلام بفرمایید حتما انعکاس داده خواهد شد.

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

8 دیدگاه

  1. خیلی گران و بد رفتار نسبت به ایرانی ها من رفتم اونجا از همه سفارش می گرفتن ولی به ما گفتن فقط پک کامل ۱۰ هزار درام نفری که به دلار الان میشه ۳۰۰هزار تومان .

    1. با سلام خدمت شما دوستان عزیز
      دلایل بد رفتاری در رستوران پروانا بسیار زیاده اول اینکه در اوایل افتتاح این رستوران چنین برخوردی با ایرانیان یا با هر کس دیگر نداشتند بعد از اینکه بعضی از هموطنان عزیز ما در رستوران خرابکاری مزاحمت شکوندن شیشه ماشین در حالت مستی داد و بیداد کردن مزاحمت برای مهمان های دیگه ایجاد کردند برخورد و رویه رستوران در قبال مهمانان ایرانی عوض شد و یک مشکل دیگه اینکه تبلیغاتی که دفاتر و توریست های دیگه از این رستوران دارند به عنوان مثال بنده پیام های زیادی در مورد رزرو کردن یا رفتن به این رستوران را دریافت می کنم به همشون توصیه می کنم که به این رستوران نرن در همون دره هرازدان ایروان رستوران های زیبا و بهتری وجود دارد که هنوز پای ایرانی ها به اونجا باز نشده پس ناراحت برخورد این چنینی با ایرانیان نشید از اول چنین برخوردی نبود از ماست که بر ماست

        1. همه رستوران های ارمنی خوب هستند همین پروانا هم خوب بود چند سال اخیر مشکلاتی که بعضی توریست های ایرانی بهتر بگم آقایون و جوانان همیشه در صحنه ایرانی در حالت مستی در رستوران پروانا انجام دادند زمینه ساز تغییر خط مشی این رستوران در قبال توریست های ایرانی شده بنده می گم اینکه چند توریست اشتباه کنند دلیل بر چنین برخوردی نمی شه روس ها هم بعضی موقع که مست می کنند از کنترل خارج می شن آیا مدیران این رستوران جرات می کنند به توریست های روس دست بزنند خیر مشکلات ما ایرانی ها از خیلی جهات هست چون مدیران می دانند سفارت ایران بر روی ورود توریست های ایرانی به رستوران هایی مثل پروانا سخت گیر و حساس هستند و دوستان ایرانی خودشان را با خوردن نوشیدنی خفه می کنند از ترس باطل شدن پاسپورت و دیگر مشکلات و شایعات به سفارت رجوع نمی کنند و این رو مدیران رستوران کامل در جریان هستند هر برخوردی که بخواهند دارند از این بابت بنده می گم تا این رستوران روش برخورد خودش را با مشتریان ایرانی عوض نکرده تنها راه نرفتن به این رستوران است در ایروان رستوران های بسیار خوبی با قیمت های عالی وجود دارد مثل رستوران هین یروان ، رستوران قفقازی ، رستوران های بروشیان همه چیزها تو این رستوران های عالی و بر طبق روال هستند امیدوارم تونسته باشم با این پست تا حدی دلیل این پست خودم را اعلام کرده باشم

  2. سلام ما ۲۱ خرداد ۹۸ به این رستوران رفتیم بر خلاف اینکه نظرات منفی را از اینجا خواندیم ولی فکر کردیم متعصابه نظر دادند ولی واقعا واقعا رفتار کارکنان این رستوران با ایرانیان توهین آمیز بود
    برای ایرانیان یک پک غذایی آوردند نفری ۸۰۰۰ درام در صورتی که از بقیه سفارش می گرفتند
    کیفیت غذا به جز کباب کوبیده افتضاح بود
    لطفا اطلاع رسانی کنید تا ایرانیان به این رستوران نروند و شخصیت خود را زیر سوال نبرند

  3. سلام من اصلا پیشنهاد نمیکنم که به این رستوران برید من یک شب رفتم اونجا که به یکی از خاطرات تلخ من تبدیل شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا