ارمنستاناطلاعات ضروری سفر ارمنستان
موضوعات داغ

قیمت بنزین در ارمنستان

قیمت بنزین و گازوئیل در ارمنستان

قیمت بنزین در ارمنستان

بنزین و گازوئیل در ارمنستان در رنج های مختلف و بسته به نوع جایگاهی که سوخت را ارائه می کند قیمت های متفاوتی دارد برای مثال جایگاه های سوخت CPS و Flash از معروف ترین ارائه کنندگان سوخت در ارمنستان می باشند که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت نرمال می باشند. در این جایگاه ها چند نوع بنزین ارائه می شود Regular یا همان بنزین معمولی ، premium که حد وسط بنزین یا همان بنزین بدون سرب و Super که همان بنزین سوپر می باشد. تفاوت قمیت ها بین این سه نوع بنزین بر که بر روی تابلوهایی که در قسمت ورودی پمپ بنزین قرار دارد نوشته شده است.

در مورد گازوئیل نیز دسته بندی به دو نوع می باشد گازوئیل معمولی و گازوئیل یورو که در زبان ارمنی به گازوئیل سالیاتکا  می گویند.

در ژوئن 2021 ، متوسط ​​قیمت یک لیتر بنزین در ارمنستان 483.5 درام بود ، قیمت سوخت دیزل  463.9 درام از امروز ، 19 اوت ، یک لیتر بنزین معمولی 490 درام قیمت دارد ، سوپر – 510 درام ، یک لیتر گازوئیل – 470 درام.

در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، قیمت سوخت در ارمنستان در مدت یک سال حدود 1.6 برابر افزایش یافته است. به طور خاص ، در ژوئن 2021 ، در مقایسه با ژوئن سال قبل ، قیمت بنزین در ارمنستان 59.2 درصد و سوخت دیزل  47 درصد افزایش یافت.

از جمله 3 شرکت بزرگ وارد کننده بنزین به ارمنستان می توان به “CPS” ، “Flash” و “Max Oil” اشاره کرد. سال گذشته ، در سال 2020 ، حدود 220 میلیون دلار سوخت به ارمنستان وارد شد: بنزین ، گازوئیل و سوخت جت ، در مجموع حدود 460 هزار تن.

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا