هتل های ارمنستان
موضوعات داغ

هتل اربونی ارمنستان

اطلاعات هتل اربونی ایروان ارمنستان - Erebuni Hotel Yerevan

هتل اربونی ارمنستان

هتل،محلی دنج، بازسازی و مدرن است ، همچنین یک مکان مناسب و پرسنل قوی و کاربردی. هتل درست در کنار مرکز شهر- میدان جمهوری واقع شده . محلی ایده آل برای کسانی که برای آمدن به ایروان جهت کسب و کار و یا برای تفریح، نه تنها توسط موزه ها، تئاترها، کلیساها و پارک ها بلکه توسط بانکهائی از جمله بانک ها، اماکن اداری ،رستوران ها و اماکن خرید احاطه شده است

شعار هتل : ما معتقدیم بهترین تبلیغ برای این هتل رضایت مهمانان و پیشنهاد کردن این هتل در ارمنستان است

Address: 26, 4 Vazgen Sargsyan St, Yerevan 0010, Armenia

امكانات هتل:

عمومی و سرویس:

سرویس 24 ساعت ، تهویه مطبوع عمومی ، دستگاه خودپرداز / بانکی ، قهوه در لابی ، حمل و نقل فرودگاه ، میز امنیت ، تبادل ارز ، مناطق تعیین شده سیگار کشیدن ، دربان ، آسانسور / بالابر ، امکانات لباسشوئی ، کارکنان چند زبانه ، در محل کمک هایپزشکی ، پارکینگ ، رستوران (ها) در هتل ، خدمات اتاق ، صندوق امانات ، دسترسی به اینترنت افتخاری بی سیم (سرعت بالا).

اتاق:

اتاق با قابلیت دید به شهر ، دسترسی به اینترنت بی سیم (اضافه کردن) است همراه با شماره تلفن های مستقیم ارائه شده است و جعبه امن است. حمام شامل مو خشک کن. تهویه مطبوع و کنترل آب و هوا نیز گنجانده شده است.این هتل دارا هشت طبقه و سی شش اتاق می باشد.

ساعت ورود: 14:00(ظهر) ساعت خروج: 12:00 ظهر
تخت اضافه: امکان پذیر است.

ویدیو اتاق 4 ستاره هتل اربونی

 

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا