هتل های ارمنستان
موضوعات داغ

هتل هرازدان ارمنستان

Hotel Hrazdan Yerevan Armenia , هتل هرازدان ایروان ارمنستان

هتل هرازدان ارمنستان

هتل هرازدان ساختمان ۱۵ طبقه‌ای میباشد که مهمانان و مسافران را شیفته ، مکان و موقعیت بسیار زیبای خود می‌‌کند. هتل در کنار مسیر رودخانه هرازدان قرار دارد و فضای ساکت و آرامش بخشی را فراهم می‌‌سازد. بسیاری از اتاق‌ها چشم اندازی از کوه بی‌ همتای آرارات دارند.قسمت بازسازی شده هتل دارای ۵۸ اتاق ،مناسب بر طبق استاندارد‌های اروپا می‌‌باشد.

ترکیب عالی‌ از مکان هتل در قلب ایروان، محیط بسیار زیبا و خدمات همیشگی‌ ، این هتل را انتخاب مناسبی برای مسافران عزیز قرار داده است. از شما به شکل یک دوست استقبال و به عنوان یک مهمان پذیرایی می‌‌شود.در کافی‌ شاپ کنسول ، شما میتوانید در آرامش کامل یک فنجان قهوه داغ و یا هر نوشیدنی‌ دیگری میل نمائید.هتل دارای یک سالن کنفرانس و ۲ سالن جلسات میباشد. سالن کنفرانس حداکثر ۱۵۰ نفر را در خود جای میدهد. سالن‌های جلسات ، هر کدام ۳۵ نفر و ۱۵ نفر را پذیرا می‌‌باشند. بیشترین امکانات راحتی‌ برای جلسات تجاری برای مهمانان فراهم است.

موقعیت: خیابان پروشیان ، خیابان دزو راپی ، شماره 72

امكانات هتل:

عمومی و سرویس:

هتل تجربیات عالی‌ در برگزاری کنفرانس ها و جلسات دارد.رستوران ، کافی‌ شاپ در فضای باز ، سالن کنفرانس و ۲ سالن جلسات ، سالن بیلیارد ، استخر رو باز ، خدمت دهی‌ به اتاق‌ها ۲۴ ساعته ، خشک شویی ، خدمات پزشکی ، تلفن و فاکس بین‌المللی ، دسترسی‌ به اینترنت ، کارت های اعتباری قابل قبول است ، نگهبانی ، حمل و نقل به فرودگاه و از فرودگاه به هتل ، پارکینگ رایگان ، تختخواب کودک .
اتاق:
این هتل اتاقهای تازه نوسازی شده را با تمام امکانات در اختیار مسافران میگذارد. شما از گرمی‌ ، زیبائی و طراحی نمونه اتاق‌ها لذت میبرید. ۵۸ اتاق هتل، شامل ۱۸ اتاق تک نفره، ۳۰ اتاق ۲ نفره ، ۵ اتاق ۳ نفره و ۵ اتاق خانوادگی می‌‌باشد. تمامی‌ اتاقها به سیستم تهویه هوا و کولر و گرم کننده ، تلویزیون و ماهواره، خطّ مستقیم تلفن، وسایل حمام و مکان نوشیدنی‌ کوچکی مجهز می‌‌باشند.
ساعت ورود: 14:00(ظهر) ساعت خروج: 12:00 ظهر

تخت اضافه: امکان پذیر است.

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا