ارمنستاناطلاعات ضروری سفر ارمنستان
موضوعات داغ

پمپ گاز در ایروان ارمنستان

در ارمنستان اکثر ماشین های سبک و سنگینی که در سطح شهر رفت و آمد می کنند گاز سوز هستند بسیار اتومبیل های گران قیمت البته برای ما در ایران از مارک های بنز و بی ام و و ماشین دیگر کمپانی های معروف گاز سوز هستند از این رو جایگاه های گاز در ارمنستان از اهمیت خاصی برخوردار هستند با توجه به فراوانی این جایگاه در سطح کل کشور و در دسترس بودن آنها اکثریت مردم ترجیح می دهند از این جایگاه ها و ماشین های گاز سوز استفاده کنند.

در تمامی جایگاه های گاز قوانین به این صورت می باشد که باید هنگام سوخت گیری حتما باید تمامی سرنشینان و  راننده اتومبیل را ترک کنند و قسمتی که کپسول گاز قرار دارد را در صندوق عقب را باز کنند، در کل گاز قیمت مناسب و امنیت خوبی در ارمنستان را دارا می باشد.

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

7 دیدگاه

  1. سلام
    اگه با خودروی دوگانه cng به ارمنستان بریم، ایا می شه از پمپهای اونجا مخزن گاز خودرومون رو شارژ کنیم یا اینکه فشار اونجا برای مخازن ما خطرناکه؟

    1. با سلام
      نه مشکلی ایجاد نمیشه اونجا همه چیز استاندارد هست تو این زمینه خیلی وقت قبل تر از ما جایگاه CNG داشتند

    1. سلام
      بله می توانند به شرطی که آچار مخصوص برای سوخت گیری ماشین شما را داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا