ارمنستان

زاخکازور دره گلها ارمنستان

زاخکازور دره گلها و پیست اسکی زاخکازور ارمنستان

زاخکازور دره گلهای ارمنستان

از ایام قدیم زاخکازور هم برای زندگی و هم برای استراحت مکان مناسب بوده است. این مکان زیبا که ترجمه نامش «دره گل ها » است از قرن 3-5 منطقه ای قابل زندگی با آب و هوایی لطیف و سالم شناخته شده است.

جمعیت این منطقه تنها 2000 نفر با مردمی صمیمی و مهمان نواز است. زاخکازور اماکن تاریخی مختلفی دارد ، از جمله کلیسای کچاریس که در قرن دوازدهم میلادی ساخته شده است. این شهر به دلیل آب و هوا و طبیعت خوبی که دارد خانه دوم بسیاری از دانشمندان و نویسندگان معروف هست. ما به شما پیشنهاد می کنیم موزه مشهور برادران اربلی را بازدید نمایید

( یکی از این سه برادر هوسپ اربلی شهردار هرمیتاق در سنت پترزبورگ روسیه در طول جنگ جهانی دوم بوده است )

تحت نظر دولت زاخکازرو به شهر اسکی با استاندارد بین المللی تبدیل شده است.منطقه اسکی تنها به فاصله 50 کیلومتری پایتخت ارمنستان ، از دهه 70 منطقه ای جذاب و توریستی در زمستان به شمار می آید . این شهر میزبان اردوی تیم شوروی سابق قبل از بازی های المپیک زمستانی مکزیک بوده است.

در حال حاضر محبوب ترین منطقه زمستانی در ارمنستان است ، که صدها نفر از دوستداران اسکی و اسنوبورد را به خود جذب کرده است. در حدود 20 کمپ و تعداد کمی خانه برای استراحت در منطقه ساخته شده است. خانه های قدیمی زمان شوروی کاملا از بین رفته و هتل های شیک و مدرن جانشین آنها شده اند. این روزها زاخکازور مکانی مدرن با شرایط اقلیمی بی نظیر و همین طور امنیت بالا است . در طول هفت سال اخیر زاخکازور در ارتباطی تنگاتنگ با شرکت های مرتبط بین المللی نظیر فرنچ فوند رومعو و سویس وربیر است.

بیمارستان ها و دیگر شرکت ها در این منطقه بیشترین تلاش خود را می نمایند تا مسافرین سفری راحت و فراموش نشدنی به این شهر داشته باشند.

 

 

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا