ارمنستاناطلاعات ضروری سفر ارمنستان

مراکز خرید ارمنستان

مراکز خرید ارمنستان

مراکز خرید ایروان

 مرکز اجناس و سوغاتی های رنگارنگ

خرید کردن از جمله کارهای خوشایندی است که گردشگران بدون شک در هر شهری که باشند انجام می‌دهند. ایروان به عنوان شهری گردشگرپذیر، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند، در نتیجه بازارهای شلوغی باید داشته باشد.

ورنیساج ایروان (Vernissage Yerevan)

ورنیساژ یک بازار فضای باز در ایروان است که بین خیابان‌های هانراپتوتیان و خانجیان قرار گرفته است. این بازار یک بازار فضای باز است که تنها آخر هفته‌ها پذیرای خریداران است. در این بازار صنایع دستی از جمله هنرهای چوبی، فرش‌های دست‌بافت، جواهرات و غیره به فروش می‌رسد.

ورنیساژ ایروان (Vernissage Yerevan)

ورنیساژ ایروان (Vernissage Yerevan)

 

ورنیساژ ایروان (Vernissage Yerevan)

دالما گاردن (Dalma Garden Mall)

دالما گاردن (Dalma Garden Mall)

دالما گاردن مرکز خریدی است که در نزدیکی تپه زیزرناکابرت قرار دارد. این مرکز اولین مرکز خریدی است که در ارمنستان افتتاح شد. در این فروشگاه مارک‌های معروفی چون لویز، زارا، مارکس اند اسپنسر، تاپ‌شاپ، پول اند بیر، و غیره را می‌توانید بیابید. این فروشگاه فروشنده اجناسی چون لباس زنانه، مردانه و بچگانه، جواهرات، لوازم آرایش، وسایل الکترونیکی و غیره است. علاوه بر این مغازه‌های باب روز و زیبا هرگاه خسته شدید، می‌توانید به سینما یا بولینگ که در همین مرکز قرار دارد بروید. پیشنهاد می‌شود حتما سری به رستوران‌های این مرکز نیز بزنید. انواع غذاها، فست ‌فودها و دسرها در این رستوران‌ها سرو می‌شود.

دالما گاردن (Dalma Garden Mall)

دالما گاردن (Dalma Garden Mall)

دالما گاردن (Dalma Garden Mall)

دالما گاردن (Dalma Garden Mall)

مرکز خرید مترونوم (Metronome Shoppinh Center)

مرکز خرید مترونوم (Metronome Shoppinh Center)

مرکز خرید مترونوم یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های ایروان است که در خیابان ایساهاکیان قرار دارد. این فروشگاه به همان اندازه که مکان مناسبی است برای خریدن هر آنچه می‌خواهید، مکانی بسیار عالی برای تفریح و گذراندن اوقات است. عکس‌های زیر گویای این حقیقت هستند.

تاشیر استریت شاپینگ گالری (Tashir Street Shopping Gallery)

51459076-d9d6-40a2-88a9-7a2ab18ae0d3

این مکان یکی از بهترین مراکز خرید شهر محسوب می‌شود، جایی که در آن حدود ۷۰ مغازه مختلف، کافه‌ها، و مرکز نگهداری از کودکان وجود دارد. در واقع مرکز خرید تاشیر استریت که دارای بوتیک‌هایی با برندهای معروف است، پدیده‌ای نو و جدید در ارمنستان محسوب می‌شود. البته باید خاطر نشان کرد که قیمت اجناس این فروشگاه گران هستند. این فروشگاه در زیر خیابان نورث اونیو (North Avenue) قرار دارد. نورث اونیو خیابان اصلی پیاده‌روی شهر است. تاشیر استریت گالری، ۶ ورودی دارد که همگی در خیابان نورث بوده و افراد می‌توانند به وسیله آسانسور یا پله برقی وارد آن شوند. پایین‌تر از سطح فروشگاه، پارکینگ وجود دارد که حدود ۲۰۰ ماشین را در خود جای می‌دهد. مغازه‌های این فروشگاه شامل پوشاک، عطر، جواهرات، کالاهای الکترونیکی و کافه هستند. ساعت کار این مکان: از ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰.

از دیگر فروشگاه‌ها، مراکز خرید و بازارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازار گوم، بازاری برای خرید روزانه. در آن می‌توانید میوه، سبزیجات و گوشت تهیه کنید.

بازار بنگلادش

بازار راسیا

بازار پتاک

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا