هتل های ارمنستان
موضوعات داغ

معرفی و رزرو هتل باکسوس ارمنستان

تمامی اطلاعات در مورد هتل باکسوس ارمنستان Hotel BAXOS

هتل BAXOS  ارمنستان

هتل باکسوس، یکی از جواهرهای مخفی و زیبای ارمنستان، با امکانات بی‌نظیر و طراحی مدرن خود، به مهمانانش تجربه‌ای بی‌فراز از لوکس و آرامش را ارائه می‌دهد. در این مقاله، با ما همراه باشید تا با هتل باکسوس ارمنستان آشنا شویم و به تجربه‌ی استثنایی اقامت در این هتل فرصت دهیم.

این هتل در فاصله 10 دقیقه ای از مرکز شهر ایروان در کنار میدان و سالن اپرا قرار دارد. تمامی اتاق ها دارای تلویزیون سرویس بهداشتی و WIFI و اینترنت تهویه مطبوع هوا سرد و گرم بوده و همچنین شما از نمای پنجره های این هتل کل شهر را زیر دید خود داشته باشید علاوه بر سرویس اینترنت شما می توانید از تلویزیون کابلی نیز در این هتل به صورت رایگان استفاده نمایید. همچنین هتل دارای پارکینگ رایگان 24 ساعته به همراه بار و کافه 24 ساعته در داخل هتل می باشد.

موقعیت استراتژیک

هتل باکسوس با واقع شدن در مرکز ایروان، پایتخت ارمنستان، به مهمانانش دسترسی آسان به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهر را فراهم می‌کند. با فاصله‌ی کم از فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس و نزدیکی به مراکز خرید و رستوران‌های معروف، هتل باکسوس انتخابی ایده‌آل برای مسافران تجاری و گردشگران است.

متروی یرداسارداکان در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار دارد و فرودگاه زرواتنوس نیز در فاصله 9 کیلومتری از این قرار دارد. این هتل برای رضایت هر چه بیشتر مشتریان اتاق هایی برای غیر سیگاری ها اختصاص داده که سیگار کشیدن در آن ممنوع می باشد.

امکانات لوکس

هتل باکسوس با ارائه امکانات و خدمات بی‌نظیر، تلاش می‌کند تا تجربه‌ای لاکچری و لذت‌بخش را به مهمانانش ارائه دهد. برخی از ویژگی‌های برجسته این هتل عبارتند از:

  • اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل و با طراحی مدرن
  • رستوران با منوی فراوان و غذاهای بین‌المللی و محلی
  • استخر سرپوشیده و سونا برای لذت بردن از لحظات استراحت
  • سالن ورزشی مجهز و فضایی مناسب برای فعالیت‌های تناسب اندام
  • امکانات کاری برای مسافران تجاری شامل اتاق جلسات و اینترنت وای‌فای رایگان

تجربه‌ی ماندنی

باکسوس نه تنها یک هتل است، بلکه یک تجربه است. این هتل با مدیریت حرفه‌ای و پرسنل مهربان و دلسوز، همیشه سعی می‌کند تا به تمامی نیازهای مهمانانش پاسخ دهد و آنها را در یک محیط دلپذیر و لوکس میزبانی کند.

نتیجه‌گیری

هتل باکسوس ارمنستان با امکانات فوق‌العاده و موقعیت مرکزی خود، انتخابی عالی برای سفرهای تجاری و گردشگری است. با ارائه ترکیبی از لوکس، راحتی و خدمات بی‌نظیر، هتل باکسوس به مهمانانش یک تجربه استثنایی از اقامت در ایروان را ارائه می‌دهد.

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا