امور بازرگانی ارمنستانخدمات آریام تور ارمنستان
موضوعات داغ

چوب راش ارمنستان

چوب راش ارمنستان

کشور ارمنستان در همسایگی ایران از نظر جنگل های صنعتی غنی بوده و با توجه به داشتن آب فراوان مناطقی را برای کاشت درختان صنعتی و تجاری از سالها قبل در نظر گرفته و الان در حال برداشت از این جنگل ها می باشد. یکی از انواع چوبی که از ارمنستان به کشورهای دیگر صادر می شود و خواهان زیادی هم دارد چوب راش می باشد که به آن چوب هاجار هم گفته می شود.وب یکی از بزرگترین بازارهای مصرف در ایران را  دارا می باشد و از آنجایی که محیط اقلیمی ایران توان ارائه چوب بیشتر را ندارد و محدود شدن برداشت چوب از جنگل های ایران یکی از روش های جبران این کمبود واردات چوب به ایران می باشد.

شرایط واردات چوب راش ارمنستان :

واردات چوب راش ارمنستان شامل این مراحل می باشد، بعد از بریدن درخت و تبدیل چوب به الوار برش های نهایی بر اساس نیاز مشتری ها می باشد و تمامی چوب ها خشک شده  و رطوبت این چوب ها در بدترین حالت به حدود 14 درصد رسیده ولی همانطور که در فیلم زیر می توانید مشاهده فرمایید درصد رطوبت در گرم خانه را نشان می دهد که بین 7 تا 9 درصد می باشد. در تصاویر نیز انبار چوب و نحوه نگهداری آنها راش را نشان می دهد ، در کل چوب از نظر کیفیت به 3 دسته :

  • چوب سوپر
  • چوب درجه 1
  • چوب درجه 2

تقسیم می شودکه قیمت های خالص آن  برای درجه مختلف فقط برای چوب برای هر مترمکعب برای درجه سوپر 480$ دلار و برای درجه 1 مبلغ 440$دلار و درجه 2 مبلغ 400$ دلار بوده که این قیمت برای هر متر مکعب به همراه برگه خروج از مرز ارمنستان و بارگیری می باشد.

تعهدات شرکت در قبال خریدار:

شرکت در قبال خریدار تعهد بارگیری  به صورت پالت و در اندازه های ارسالی و توافقی مشتری و تهیه خودرو برای انتقال چوب از ارمنستان به مقصد و ترخیص کالا از مرز ارمنستان و  برگه خروج از مرز ارمنستان را  دارد .

هزینه هایی که شرکت در آن را تقبل نمی کند هزینه کرایه و هزینه ترخیص از مرز می باشد که هزینه کرایه برای حدود 33 تا 35 متر مربع که در هر پارتی بار ارسال می شود بسته به درصد رطوبت محصول تناژ تغییر می کند. برای اطلاعات دقیق تر و نحوه پرداخت و هزینه ترخیص گمرک ایران به عهده خریدار می باشد.

شماره مشاوره : 09333266688 whatsapp

 

مشاهده بیشتر

آریام تور ارمنستان

شماره تماس هماهنگی در واتس اپ :☎️ 09333266688 برای رزرو آپارتمان ، اجاره آپارتمان در ایروان و شهرهای دلیجان و دریاچه سوان ، رزرو هتل و کرایه تاکسی از مرز به ایروان و داخل شهر و تورهای داخلی ارمنستان لطفا هماهنگ بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا